Omia tyttöjä

Omia tyttöjä
Reeti ja Sökö

keskiviikko 19. huhtikuuta 2023

RIP Sökö 15.6.2011 - 19.4.2023

FI & SE & EE MVA & EE VMVA HeVW -19 VV -19 FinnSieger Raappavuoren Fröökynä, meidän mahtava Sökömme nukutettiin tänään ikiuneen. %#?&:n kasvaimia löytyi mm. keuhkoista, maksasta, haimasta ja pernasta. 

Sökö jäi moniulotteisella ihastuttavalla persoonallaan monen mieleen. Kauniit muistot jäävät elämään. Ikävä on iso. 







Tänään saapui se päivä,
kun minun matkani on kuljettu loppuun.
Olen sairas ja voimani ovat ehtyneet,
älä siis pyydä minua jaksamaan pidemmälle
vaan pidä minua sylissäsi
ja kerro minulle kaikista yhteisistä vuosistamme.
Silitä turkkiani niin kauan
kunnes olen kulkenut rajan yli
ja sydämeni on sammunut.
Muistele minua!
Ja kun aika koittaa, kohtaamme jälleen.
Emmekä ikinä enää eroa.

Kiitos Sökö ihanista yhteisistä vuosista 💔


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

RallyTokoa, valtakunnallista Koiranpäivää ja sirkushuveja!

RTK1 Raappavuoren Omikrooni kurvasi iloisesti pomppien eilen ensimmäisen kerran avoimen luokan RallyToko-radan samantein napaten hyväksytyn ...