Tänään E-pentueemme täyttää 12 vuotta! Paljon onnittelurapsutuksia Irmalle, Pennille ja Ernestille sekä ja terveiset sateenkaarisillalle Elmerille, Leahille, Patulle, Titolle 💞
Lämmin kiitos ihanille omistajaperheille 💖
Onpas meitä kelit hellineet ja uutisetkin ovat oikein oivat! Kasvattimme kurvasi kolmessa näyttelyssä Vejenissä, Tanskassa juhannuksen aikaa...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti