Omia tyttöjä

Omia tyttöjä
Reeti ja Sökö

perjantai 21. elokuuta 2015

Punkki serlassa ja pehkut pedattuna!

Välillä minulta on kysytty, että millainen punkki on. Se on nyt ikuistettu ja tämä on kesän kolmas, joka kvartetista on irrotettu. Joko meillä ei ole juurikaan punkkeja tai liikumme liian vilkkaasti kulkiessamme (liikumme muuallakin kuin kotinurkilla!) tai valkosipulijauheesta on hyötyä, sillä kovin punkkirikas kesä on kuuleman mukaan ollut. Eipähän noita tai meitä hyttysetkään tahdo imeskellä. Meillä muuten syödään aika paljon valkosipulia....


Keskiviikkona kokoustimme SuKokan (Suomen Koirankasvattajat ry) tiimoilta Hyvinkäällä ja hauskaa piisasi!

Kuva Sari Kares, kiitos!

Hertta, tuleva isomummo on tesmannut pentulaatikkoa ja todennut sen hyväksi. Uutta postausta on luvassa maanantaina


Erinomaista viikonloppua!


Lyhyeksi taas teksti jäi, mutten malta kirjoittaa - lisäluettavaa mm tässä Koiria ei saa rikkoa liian aikaisin ja liikaa vaatimalla

Ja muistutukseksi, että jokaiselle se oma koira on aina paras! Ehdottomasti sen pitää niin ollakin!

Sinun ja minun koira (kopio www.kumikana.org)
Sinun ja minun koiran välillä on suuri ero:

(alkuperäiset:)
Sinun koirasi on laiska - Minun on rauhallinen.
Sinun koirasi on lihava - Minun koirani on voimakasrakenteinen.
Sinun koirasi on tyhmä - Minun vaan oppii hitaasti.
Sinun koirasi on stressaantunut - Minun on leikkisä.
Sinun koirasi on huonosti kasvatettu - Minun on itsenäinen.
Sinun koirasi on hemmoteltu - Minun on perheenjäsen.
Sinun koirasi on itsepäinen - Minun luottaa itseensä.
Sinun koirasi liikkui huonosti - Minun liikkui huonolla alustalla.
Sinun koirasi voitti, koska tunnet tuomarin - minun, koska se oli paras.
Sinun koirasi hävisi, koska tuomari osasi asiansa - Minun hävisi koska tuomari ei tuntenut rotua.

Lisäyksiä:
Sinun koirasi kerjää - Minun on vain utelias.
Sinun koirasi haukkuu - Minun vahtii.
Sinun koirasi on arka - Minun on varovainen.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Iloista pääsiäistä!

Toivotamme kaikille ihanaa pääsiäisen aikaa ja monenlaista taikaa! Jos pääsiäisyönä taivaalle katsot ja tumman hahmon liitävän näät, siellä ...