Omia tyttöjä

Omia tyttöjä
Reeti ja Sökö

maanantai 22. kesäkuuta 2026

Vejen ja muikea juhannusviikonloppu!

Onpas meitä kelit hellineet ja uutisetkin ovat oikein oivat!

Kasvattimme kurvasi kolmessa näyttelyssä Vejenissä, Tanskassa juhannuksen aikaan. 

Perjantaina kansainvälisessä näyttelyssä snautserit arvosteli tanskalaistuomari Merete Dalgaard.

Raappavuoren Napanteri: 5-vuotias uros, maskuliininen pää, hyvä ilme, tasainen kallo, oikea otsapenger, hyvin kehittynyt kuono, tummat silmät, oikea purenta, kulmakarvat ja leuanparta, hieman ilmavat korvat, hyvä kaula, ylälinja ja häntäasento, hyvät rintasuhteet, hyvät kulmaukset, karkea ja oikea karva, hyvät jalat ja tassut, hyvät liikkeet. AVO ERI AVK2

Lauantaisen Nord-näyttelyn tuomaroi snautsereitten osalta sveitsiläistuomari Christine Rossier.

Raappavuoren Napanteri: 5-vuotias, hyvä koko, neliömäinen, hyvä selkä, voisi kantaa häntää hieman paremmin, hyvä rintakehä, hyvät kulmaukset, pää voisi olla hieman maskuliinisemman ilmeen omaava, korvat hieman avoimesti kannetut, erinomainen suola-/pippuriväri, hyvä maski, liikkuu hyvin. AVO EH AVK1

Sunnuntaina kansainvälisessä näyttelyssä snautserit arvosteli tanskalaistuomari Helle Maj Chrysidis.

Raappavuoren Napanteri: 5-vuotias, maskuliininen uros, ihastuttava maskuliininen ilme, oikea saksipurenta, hyvämuotoinen hieman siro pää, oikeanmuotoiset tummat silmät, hyvin sijoittuneet korvat, jotka ovat hieman epävakaat, vahva kaula, joka liittyy oikein selkään, hyvä hännänkiinnitys, oikeat etukulmaukset, hieman jyrkät takaa, joka saa liikkeessä nostamaan hieman lantiota, oikeat liikkeet, oikea suola-pippuri-väri ja karkeus niin rungossa kuin jaloissakin, hyvä luonne, hyvin esitetty. AVO ERI AVK2

Kiitos kuvista Dorothe!


Oma juhannuksemme sujui oikein muhevasti ja josko kohtapuoliin uima-allas on taas vedellä täytettynä. Piti nääs jotain vanhaa käydä uusimaan ja onpahan jotain puuhastua päiville :P

Kuvin menojamme ja kiitos ihanat 










Jukka ja pellit, 0 - 6













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vejen ja muikea juhannusviikonloppu!

Onpas meitä kelit hellineet ja uutisetkin ovat oikein oivat! Kasvattimme kurvasi kolmessa näyttelyssä Vejenissä, Tanskassa juhannuksen aikaa...