Omia tyttöjä

Omia tyttöjä
Reeti ja Sökö

maanantai 3. helmikuuta 2020

Rallytokoa ja paljon onnea 6-vuotiaille!

Raappavuoren Irtiotto oli käynyt eilen Porvoossa virallisissa rallytoko-kisoissa, joissa tuomaroi Kirsi Petäjä. Paljon onnea upeasta tuloksesta -> 96/100 pistettä!

Tänään H-pentue täyttää kuusi vuotta ja paljon onnittelurapsutuksia ihanille koirille sekä lämpimät kiitokset omistajaperheille 💖

Muutamin kuvamuistoin:

 



FI & EE MVA Raappavuoren Hepsankeikka - ihastuttava K-pentueemme emä pikkutyttönä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vejen ja muikea juhannusviikonloppu!

Onpas meitä kelit hellineet ja uutisetkin ovat oikein oivat! Kasvattimme kurvasi kolmessa näyttelyssä Vejenissä, Tanskassa juhannuksen aikaa...